ayia napadagbok forts.

Fredag 6/6-08
Vaknade inte förens vid 11 denna dag o då kom städerskan så vi gick ut o köpte frukost som vi sedan käkade dåra. Sen efter deeeet så tog vi en taxi till Nissi beach där vi har legat o stekt hela dagen! Vet inte vilken strand jag gillade bäst, så mycket alger och sten på Nissi... Men iallafall, jag gled omkring på min luftmadrass så ja somnade och rätt a de var så va ja helt vilse och de hade börjat blåsa som tusan. Men skönt var de. Blev avsläppta på Zorbas på hemvägen, där tog jag en Margaritaslize. Va sådär. Sedan gick vi hem i typ 1km/h och min tå är helt cp, kan knappt gå sen de att jag hade flipflops i måndags. Och Anna den jäveln hon dräntke mig med vatten på vägen hem så de såg ut som om ja vore helsvettig! Och sen när vi var här igen och Gerd duschade hade jag och Anna lite kul med hennes grejor hahaha Filmade allt, men de raderades tyvär.. Aa de va riktigt kul iallafall... haha. Vi hade tänkt att vi skulle dra nån annanstans än till Grabbarna denna kväll, men givetvis hamnade vi där iallafall. Men innan de käkade vi efter många om och men kinesiskt, de va skitgott. Så fastnade vi för ett av alla erbjudande man får hela tiden på stan. 2 drinkar, 2 shotar och fritt inträde på Castle club för 7€. Drack asgoda drinkar då verkligen! Top banana, rekomenderar jag verkligen!! På Marinella då. När vi kom tillbaks till hotellet kom Mikaela och Hanna upp igen och förfestade så de stod härliga till. Sjysta tjejer de där. Drog som sagt till Grabbarna vid halv 12 där Du gamla du fria givetvis sjöngs. Men staden var invaderad av Israeler!! Gamla och fula Israeler! Så jäkla tråkigt. Så det vart en ganska trist kväll, men ändå kul liksom:P men jämför allt med de 2 första dagarna. Denna natt var det Annas tur att komma hem sent så jag och Emma satt uppe och snackade strunt hela natten. Castle club va förövrigt riktigt maffigt!



Lördag 7/6-08
Idag blev det poolen igen och de va soft. Känns dock som om man bränt sig endel. Så skönt att slippa gå de 100000 milen till stranden. När vi solat klart vid en halv 4,4 så gick vi till favvozorbas igen, köpte både lunch och middag eller vad man säger. Kycklingpaj och Hawaiipizza blev de för min del. Jag älskar verklgien Zorbas! Speciellt när min ekonomi är så ostabil:P När vi ändå var nere i stan passade vi på inhandla lite gåvor till nära & kära. Ett armband till Amanda och en lite kisse till farmor . Vi käkade även skitgod italiensk glass. Tog en taxi hem och då började den dagliga rutten, dusch, iordniggörning, förfest, Grabbarna. Mikaela och Hanna kom över även denna kväll och jag och Anna kanske tog en och 2 shottar för mycket haha. Det var skitkul på Grabarna idag och Israelerna var färre :P Tror ja posade på minst en bild på efterfestenkameran som jag vill, eller kanske inte vill kolla på! När de stängde vid 2 drog jag, nån kille, hans bror och en tjej till hit och badade i poolen. Så jävla kul. Sedan så fortsatte kvällen shalalalala. Jag kom hem först denna kväll yeah yeah yeah...



Söndag 8/6-08
Jag var heltaggad för att vara på beachen innan iallafall 11 idag så jag klev upp i god tid och började göra mig iordning. Det stora problemet var att Gerd var segstartad och Anna var inte tillbaks från gårdagen.. Jahapp tänkte jag och gick till sist ner till poolen och solade några minuter. Sen åkte jag och Emma ner till Grecian beach och stekte på som faaan (big misstake) och badade såklart, men de blåste rätt mycket,Anna kom vid 3snåret och lite efter det gick jag till Kalypso och nördade mig lite vid en dator. Hade kommit upp ännu mer vimmelbilder på efterfesten och de va lite kul o kolla på, fanns faktistk en ild där jag inte såg helt dum i huvudet ut på! Kollade även på alla där hemmas bilddagböcker och de ska verkligen bli så jäääääävla tråkigt att komma hem!!! Är råfint väder där så alla kommer verklgien tjata om de.. Men ingen har nånsin haft så här kul iallafall. Köpte en gåva till Maud iallafall, ett litet badkitt med skumm o sånt:) Saknar våran lilla Maudi, men vi skålar för henne varje kväll! Kvällen gjordes precis som varje kvällgjorts. Först duschen och sen gick vi till en Italiensk resturang. Där tog jag spagetthi med nåt tjoffs, riktigt gott men ja var inte så hungrig. Fick varsin gratis drink med, tog en san fransisco och den var inte alls så god. Men iallafall klockan var mycket och vi var tvugna o hinna förferra innan kvällens bravader så vi jäktade hem och började sedan röjja haha. Så småningom kom Mickis och Hanna och efter ett tag begav vi oss troget till GG. Där vart det givetvis råkul! Men sorjligt som fan att de va sissta kvällen:(:( Jag hamnade utanför med några engelskmän och de va lite kul att prata engelska :P Men sen drog jag till Blue moon där även de andra va och så fortsatte vi röjeriet. Dansade med en skittrevlig prick från typ Malmö som senare hängde med till hotellpoolen och badade till klockan 7 när solen kommit fram liksom, va för kallt att gå upp innan de :P




Japp de var allt... Och nu måste jag bara rekomendera några saker som man inte får missa om man ska till Ayia napa!

*Grabbarna Grus är såklart givet
*Blue moon bar efter GG
*Barrundan
*Lock in (fri bar 2,5 timma)
*Top banana på Marinella
*High five, Electric lemonade, sex on the beach och Banana skid på Grabbarna
*Zorbas!!!
*bada i poolen by night
*åk ut med nån båttur, doch är inte partycruisen värt pengarna enligt mig..

Yeah/Maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0