fin dag

Idag fick jag äntligen uppleva ett soligt Sverige igen. Har vart riktigt stekväder idag, dock aningen lite kallt. Vaknade vid 11 imorse (helt otroligt sent för att vara jag!) Sen rastade ja jycken, hjälpte pappa med lite grejer, käkade och sedan gick ja o lade mig i solen. Solen som för övrigt inte tar ett piss.. Ja är liksom blekare än innan ja var på Cypern :( Men men, livet går vidare än då. När jag låg där på gräsmattan fick jag ett sms från lilla Gerd, hon och Anna ville ha med mig på picknick. Jahapp tänkte ja, de va den julefriden. haha nedå de va supermysigt och vi cyklade långt ut i skogen där vi satt helt isolerade från omvärlden ett tag och käkade och snackade. I love my family, har träffat dom varje dag nu sen vi kom hem från Cypern men man tröttnar aldrig någonsin :P

När vi åkte hem från vår lilla gräsplätta i skogen så fick ja givetvis punktering så ja fick dra cykeljäveln hem, byta om snabbt som fan och ta pappas cykel ut till kfum där jag skulle träna. Cyklade ut på 2 minuter typ och träningen va riiiktigt jobbig. Efter träningen kom familjen igen, va meningen att vi skulle bada meeeeen nae de va alldeles för kylslaget :P Satt i stället återigen o snackae o mös igen. Yeah kul dag iallafall!

/maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

Häppy fämily får ever!! <3

2008-06-18 @ 00:04:53
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0