Igår och Idag

Jag är helt förundrad över mig själv om hurpass bra jag avklarat den här dagen! Var ju lite kalas hos Gerd igår och jag kanske somnade runt 5-6 nångång, vet inte va klockan kan ha varit. Sen vid 9 började jag jobba ute på Pärlan, gissa om jag var DÖD. Aa iallfall, där jobbade jag fram till halv 3 sedan åkte jag med mor, far o Linda till Sjötorp med en gång ja kom hem. Där var det iallafall jättemysigt och trevligt och vi åt jättegod lax, megagod glass med jordgubbar o grejer och spelade minigolf precis som vi alltid brukar göra en gång varje sommar :) Jag kom 2a i golfen för övrigt.

Ja för att återgå till gårdagen så måste jag bara säga att jag verkligen älskar mina älskade pinglor Emma, Anna och Madeleine! Dom är de bästa som någonsin satt sin fot på jorden. Jag jobbade fram tills 1 och sen efter det så sågs vi hemma hos Emma, efter att ha bränt en skiva o fixat lite så drog vi till Maxi och inhandlade lite jouice, dricka och bär oså. Sen åkte vi till Charlies och köpte med oss lite käk hem. Sen satt vi ute på Emmas gård och käkade och sedan började vi festa till det lite och hade de allmänt jävla askul. Haha ja som sagt, våra "förfester" är roligare än själva festerna ;) Sen iallafall började de droppa in folk och det blev en helt okej fest, för att vara här i Kristinehamn så att säga. Kom rätt mycket folk, en salig blandning av rätt trist folk. Man jämför bara allt med Ayia napa..





Men nu känner jag bara för att gå o lägga mig! Ska jobba imorn igen, men som tur är kvällen! Ska ta en feeeet sovmorgon imorn, de är jag värd nu äntligen... Yeah, hoppas inte de blir allt för fint väder imorn, för ja kan inte sola och ja vill inte att de ska vara massa folk på Pärlan.. :P Hoppas även att puckona har tid att ses imorn kväll maby!/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

Folk vet ju fan inte att man ska dansa! inte bara sitta å uggla!;P det SKA va fint väder imorn så man kan steka lite! imorn måste vi självfallet göra nåt! om jag räknas som ett av puckona alltså? ;P vi har ju endel å snacka om nu igen ;) hihi puss <3

2008-06-29 @ 20:18:54
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0