Home again.........bajs

Sådär ja nu är jag tillbaka från Cypern sen 3 dagar tillbaks. Tänkte skriva av allt jag skrev i min resedagbok så att ni har helkoll, men just nu har jag inte den här så de får bli en annan dag. Men kort och gott kan jag ju säga att den veckan som nu är slut var den bästa i hela mitt liv!!!!! Har man inte varit i Ayia napa så fattar man inte för de är verkligen helt galet. Men de är farligt att ha så där himla kul för nu har man liksom gått in i en svår deprisionsperiod och jag vill bara tillbaks igen. Ingenting kommer bli kul igen känns de som.. Men det går väl över och man får göra det bästa av allting :)








Men det var verkligen hemskt att vara tillbaks till skolan, förutom de att träffa alla kompisar då. Men de va verkligen så värdelöst och så allmänt jävla surt.. Och skolavslutningen känner jag inte alls för att fira, är bara så sjukt trött och min hals dödar mig. Men chip chop upp med humöret för om ett år blire Napa igen!/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar redan grymt mycket tills nästa år! :D

2008-06-12 @ 18:17:06
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0