aldrig är man ledig från skitskolan....

vaknade precis upp ur en liten eftermiddagslur. De var inte meningen att jag skulle somna, men jag flyttade med datorn med lite lugn musik på för att sedan lägga mig o läsa  i sängen och ca 5 sidor senare lade jag boken åt sidan och somnade.. Har för övrigt börjat med en ny bok nu till svenska för den andra var på tok för dålig, Saknad heter den här och verkar iallafall lite okej. Jag är på sidan 18, boken innehåller 269 sidor, boken skulle ha varit utläst idag. Go Maggan..

Förutom detta så mår jag pyton.. Har halsont och är förkyld, jag är ofta sjuk nu för tiden :/ Men ja tror och hoppas iallfall att de är en snabbförkyldning som nog kommer att gå över snart. Hoppar nog över träningen helt o hållet pga detta ikväll också. Linda kommer på besök o så med så vi ska väl mysa till de här hemma :)

Sorry friends att ja är sån bitch hela tiden, ge mig lite tid så kommer de gå över, jag lovar!

image17

                                                                      /
maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0