då..



"De är egentligen inget särskillt men jag är så lycklig jusst nu! Allt känns så kanon och de är så härligt :) hoppas de håller i sig minsann / Maggan"
citat från min blogg den 2008-jan-26 @ 00:26

De dagarna när vi bodde hemma hos Gerd, de var verkligen lycka, ja kommer verkligen ihåg hur glad man gick o va hela tiden! Fattar inte va de har blivit nu, men jag vill iallfall att de ska bli så igen..

Lyckligtvis så slutade vi skolan redan vid 11.45 idag så nu när jag kom hem har jag faktiskt gjort min matteläxa!!! Eller jag gjorde några tal i boken iallafall, mest för att lätta på samvetet lite antar jag. Sen ska jg nog följa med mamma till Maxi och handla, en av mina största hobbies faktiskt. Nu var jag dock lite ironisk, men man får ju iallafall välja vad som ska befinna sig i skafferiet om man följer med så de är ju alltid trevligt./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0