Dagen

God morgon gott folk! Idag startade jag morgonen med att läsa ut Saknad, ÄNTLIGEN. Så nu har jag det problemet ur världen iallafall. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men imorgon vet jag iallfall att det är våffeldagen och då ska jag, Anna, Emma och Madde göra rosa våfflor med grön grädde, Ska bli spännande och se hur de blir.

Är skitsugen på att göra något riktigt roligt, ja vill åka någonstans, vart som helst typ! Ja vill till Funäsdalen igen!! Fasst ännu hellre vill ja till London, men allra helst vill jag ju till nåt varmt land som kanske Filippinerna. Men de är så mycket som man vill. Kan ju börja med att försöka skaffa ett sommarjobb så man har råd iallafall. Men jag har iiiingen aning om vart man ska söka?? Önskar att jag vore 18 när sommaren kom../Maggan

image27
Bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0