go kväll

Denna afton ställde jag till med en riktig myskväll! Tände 5 blockljus och 5 värmeljus som jag placerade på mitt sängbord, sedan plockade jag fram min svenskabok saknad  och läste lite i den och lyssnade på riktigt lugn musik :)

Detta var jättemysigt ända tills jag kom till ett parti i boken där huvudpersonen skulle föda barn, det stod verkligen i detalj om hur ont de gör och så vidare och jag blev mycket äcklad och fullkomligt livrädd! Jag villgivetvisen vacker dag ha barn, massa små barn men alltså den smärtan som jämt beskrivs asså... de måste va hemskt! Tänk när man ligger framför tvn ca 3 veckor innan barnet ska komma o man vet att man inte har nån återvändo!! Jag klarar ju banne mig inte ens av att ha plåster på mig för de gör så ont att ta bort.. Hoppas att de har kommit på nån ny smart metod som gör att man inte känner sån pain när ja ska föda barn när de är dags för mig!/maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0