Grötdiet

Käkade precis upp dagens andra portion mannagrynsgröt, fy sjutton vad jag älskar den gröten!! Skulle kunna börja med nån slags bantningsmetod som gick ut på att man enbart fick käka de och dricka vatten!



Förutom att jag idag har ätit gröt så har jag varit i skolan och efter det tog jag tåget 14.50 till Karlstad. Där lämnade jag tillbaks ett par av jeansen jag löpte förra veckan och köpte mig istället en skjorta :) Åkte sedan tillbaks 15.53 så de blev en ytterst kort resa, detta för att undvika att spendera massa pengar. Ska väl iväg på träning sen ikväll och efter det måste jag verkligen sova med en gång för alltså jag är obeskrivligt trött i skolan hela tiden!! Vi va på ytterligare en slags föreläsning i aulan idag och ögonen bara stängdes hela tiden! Skärpning!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0