HEELG

Helg helg helg, jesus vad jag älskar helg! Ska snart åka iväg till tågstationen och sätta mig på en buss till Ölme, varför väljer vissa att bosätta sig på landet för?! haha allt blir så jobbigt då :P

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och knalla iväg till jobbet med, fast ja ska ju inte knalla ja ska ju cykla.. Suck jag känner inte för att jobba... Och sedan efter de ska ja, Anna och Emma kanske baka något till Sten och så ska vi måla på en sten ;) Hoppas nu verkligen inte att han av någon anledning skulle rammla in på min blogg eller att någon som läser de skvallrar! haha Sen iallafall så ska vi till Anna och sådär, bland goda drinkar :D De blir nog kanon de!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0