Idag

Japp japp då har snart ännu en hel dag gått. Hoppade direkt in i duschen när jag vaknade i morse, sedan gick jag ut med Valter och sedan cyklade jag ner till stan. Travade omkring själv lite först och sen kom Gerd och gjorde mig sällskap :) Hittade en del saker men inget som jag kände för att köpa direkt.

Sen kom Amanda ner till stan och jag och hon cyklade upp till mig och de var verkligen kallt ute!! vi degade iallafall mest runt lite, ja käkade, vi va ute och gick samt kollade på film. Va flera månader sen sist känndes de som! Trevlig dag iallafall.


image33


Nu ska jag alldeles strax trampa iväg på träning.. Vill verkligen inte egentligen, men jag måste.. / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0