JAG ÄLSKAR LIVET MER ÄN ALLT ANNAT SPECIELLT IDAG.....

Blääää va deppigt allt var idag verkligen..

Hade inte dom bästaste bästingarna varit här förut hade jag troligtvis avlidit för länge sedan. Dom betyder så otroligt mycket för mig så de går inte att beskriva! De minnen vi hitills har tillsamans är verkligen helt fantastiska och mer minnen ska det bli :)

För att reta upp mig ännu mer nu när allt är så pissigt så ligger betapet nere, ja var helt sjukt sugen på att spela och så möts ja av: Vi har tyvärr just nu tekniska problem som vi arbetar på att lösa. Betapet öppnar inom kort.
/Betapet-teamet
FUCK YOU!

 Musik har jag ingen bra heller, och one tree hill verkar ha uppehåll där borta i usa så de finns inga nya avsnitt...
 
De känns verkligen som en fuckig jävla söndag, hur sjutton kommer då den äkta söndagen imorgon vara?! Vill inte ens tänka på de..

För att klaga på ytterligare en grej så är jag så trött på att godis och allt de där man blir så sugen på jämt är onyttigt och dåligt för hälsan för just nu vill jag bara sitta o trycka i mig ett fett glasspaket utan att få dåligt samvete imorgon../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0