jag lever

Jag överlevde minsann dagen! Men detta var nog för att vi inte hade någon turism nu på eftermiddagen. Tack och lov för de.. Grejen är den att nu kom jag hem ännu tidigare och nu får jag mer tid till att sitta här o dega, fastnade här direkt när jag kom in på rummet! Men snart ska jag nog gå o läsa lite i min bok för den börjar faktiskt bli rättså bra :)

Bara 3 dagar kvar innan lovet nu med! Hoppas de blir ett roligt lov, och om inte så slipper man ju iallafall skolan ett slag. Är faktiskt något lättad över att jag inte går i 3an i år, för vid de här laget nästa år då kommer jag ha panik!! Kommer kännas så skumt att veta att man bara har några få månader kvar i skolan för alltid liksom. Men å andra sidan skulle de va jäkligt skönt att slippa 3an som de känns nu iallafall. Och föresten, skum känsla att vakna upp till att de snöade imorse, de va inte igår. Men de va ju ingen höjdare direkt, de är bara blaskigt o blött../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0