jag softar

Då har jag tränat, duschat och ätit. skulle bara behöva borsta tänderna så skulle ja kunna sjunka ner i sängen o sova nu och för en gångs skulle vara lite pigg imorn. Men istället sätter ja mig givetvis här.. Träningen va för övrigt tråkig, som väntat och så kom de fram att ja ska spela match på söndag vid 2. Jippie jag kommer nog verkligen vara taggad! Men de är faktiskt sista matchen o jag har inte spelat på aslänge och om ja slutar efter i år kommer jag ju aldrig mer att få spela en match.. Men aja den som lever får se vad som händer.

Läste tidigare ett inlägg i Marcussons blogg där hon skrev lite om framtiden och så! Då kom jag på mig själv att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om jag skulle sluta upp med att jobba på typ Ica. Alltså ja har inte så höga förhoppningar lixom, bara jag kommer från stan tack. Men ja skulle allt kunna leva lite knapert och sådär och aa bara man klarar sig. Kan sitta hemma i en minimal lägenhet o röka på hela dagarna o lyssna på reggae. Neera men jag oroar mig inte, jag softar/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0