karlstad med UFmässa och shopping

Dagen började idag med mattematik. Jag och Johannes hade slagit vad om vem som skulle få sämst poäng på matteprovet, gissa vem som vann. Jo, jag så nu ska jag få 10 kr, skulle nog hellre vilja haft G på provet.. Men jorden går inte under för detta.

Sedan så rullade dagen på och vid halv 1 skulle vi ekonomer följa med på UF-mässa på Karlstad universitet. Det var ganska tråkigt och massvis av folk, efter 20 minuter där ungefär tog jag och Emma bussen in till centrum. Vi traskade runt på stan i rättså lungt tempo och hade de allmänt trevligt :) Jag hittade 2 par jeans och eftersom jag annars aldrig brukar hitta några så köpte jag båda! Kunde verkligen inte välja.. Förutom dessa så köpte jag en ny vattenflaska som pappa var skyldig mig ;)
 
Idag fyller min mamm år åckså, så jag vill ägna henne en tanke här och skriva grattis Elisabeth./Maggan



image19image20

Kommentarer
Postat av: Emma Gerd Gäddis Yvonne Gert Gräddis

Hälsa grattis till Elisabeth från mig! :D

2008-03-12 @ 20:16:00
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0