kväll

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på lugna kärleksbalader eller va de kallas, låtar i klass med My heart will go on och så vidare. Kollar även runt på jävligt tråkiga grejer på internet till exempel på kläder som jag aldrig kommer ta mig orken att beställa och resor som aldrig kommer bli av att resa på. Men de duger.


Kuriosa från Aftonbladet.se

Företag erbjuder unik begravning,
nu kan du begravas på vår närmaste granne månen. Celestis Inc, som företaget heter, skickar på beställning små metallkapslar med aska till månens omloppsbana. Men ja skulle nog hellre åka till månen levande fö detta var inte direkt gratis..För att skicka ett gram aska till månen kostar knappt 60 000 kronor, 14 gram kostar 180 000 kronor. I och för sig skulle jag väl knappast behöva betala det själv, så de kanske vore nåt ändå.




tonårstjejer rånade butig - slog kassörskan så löd rubriken till denna nyhet. hmm tänkte ja, de va nåt nytt och fortsatte läsa! Tjejerna är enligt vittnesuppgifter i 16-17-årsåldern. Efter att de hade slagit kassörskan kom de över kassan med, enligt polisen, en mindre summa pengar. Inga vapen ska ha använts vid rånet. Vet inte vad man ska säga riktigt, känns lite oseriöst och lite komiskt på något vis. Men givitvis är det hemskt och oproffisigt!/maggan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0