Lycka

Det finns verkligen de där få små, små sakerna som verklgien kan förjylla en hel dag! Eller iallafall en eftermiddag i skolan. Idag kom detta tillfälle då jag fann en 10krona på golvet i korridoren! En guldig, alldeles blank 10a låg där o glänste och bara väntade på att bli sedd av någon som mig. Jag och Anna rusade ner till kaffeterian och köpte oss en varsin fralla, de var gott!

Men den roliga och varierande engelskalektionen hjälpte faktiskt också så att man klarade av dagen! Resten av dagen var väl i själva verket inte särskillt ansträngande den heller dock, Lars ohly var i aulan och höll föredrag och då var jag verkligen nära på att somna!! Har aldrig känt mig så trött nästan. Nu vet ja inte riktigt hur den här meningen blev men ja orkar inte rätta till de..

Imorgon är de fredag igen!! :D Tiden bara springer iväg! Och sen är de lördag :D / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0