morgonjogging och städ

Imorse vaknade jag av att jag hade budskapet: "Du ska ut och springa nu!" i huvudet. Så jag gick upp, käkade lite colazione , klädde mig, letade upp en Mp3 och gav mig ut och sprang! De gick segt, men jag skyller allt på byxorna, jag avskyr att springa i joggingbyxor... ;) Men de känndes iallafall skönt att komma ut för nu behöver ja inte sitta här inne och få ångest över att jag faktiskt är inne.

Funderar faktiskt på att följa de dukitga och ordningssamma fotspåren och städa lite samt läsa lite i någon av de böcker som snart skall vara utlästa.. Men de återstår att se om de blir av. Men okej nu kollar jag mej runt och ser att de faktiskt är damm på blommorna!! Jag måste städa..../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0