musik musik

Sitter här och lyssnar på musik och har jötteont i mitt högra öga, fick nämligen scampo i de nyss när jag duschade! Stackars lilla Malin tänker ni nu, hoppas ja.

Har verkligen ont om bra musik på den här datorn alltså, trycker alltid på "spela upp alla" när jag ska lyssna på musik sen går de i slumpad ordning igenom alla låtar och kanske 5 st av dom är någolunda bra! Sitter är och lyssnar på Hanson lixom , säger de allt eller vad? aa Livet är verkligen bra hårt ibland..



Ja skulle vilja va med dessa 3 snyggingar någon dag jag...


image15


/maggan

Kommentarer
Postat av: Gräddis

ja vi måste hitta på nått kul nån dag ju! :D

2008-03-05 @ 22:11:24
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0