Mysig afton trots allt :)

Trots att jag och Gerd inte hittade på nåt asmegafetkul att göra så blev det en trevlig kväll som alltid med lilla pinglan :) Vi käkade mat, kollade på melodifestivalen ( och trots att ja avskyr de så va de näästan kul o kolla på de med gerd ) Sen lirade vi Xbox 360, tvugna att pröva lixom o de va fan läskigt! Begriper inte hur små barn kan sitta o spela värsta värlkliga krigsspelen. Efter de tog vi en riktigt lång promenad runt om i stan litegrand och bara man har massor att prata om hela tiden så märker man inte ens att man går, och tro mig de hade vi :P

Nu sitter vi här igen, vid varsin dator o degar precis som de ska göras och jag avnjuter faktiskt varenda sekund, trots att internet för tillfället inte har alls mkt kul att erbjuda . Dock ska vi nog gå och lägga oss snart, om vi orkar./Maggan

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul maggis ;P hah så ni hittade iaf på nåt att göra ;p trots MIN FRÅNVARO HAHA ;p

2008-03-02 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0