onödigt inlägg igen

Vet inte varför ja nu tryckte på nytt inlägg egentligen, med tanke på att ja inte har nåt särskillt alls att skriva om.. Skulle ju kunna välja att nu stänga ner rutan och slippa slösa min och eran tid på de här men de gör ja inte.

Jag kan ju iallafall börja med att försöka lova att jag verkligen ska försöka mitt allra bästa att kontrolera mitt humör de här 4 dagarna som är kvar i skolan innan lovet. Vet inte va de är med mig, men ena stunden är jag onormalt glad för ingenting och andra så är jag ett riktigt litet as rent ut sagt.. Jag kan nu såhär senare tänka tillbaks och verkligen förstå att mitt uppförande är dåligt, ändå upprepas de. Men skärpning nu, man kan inte haka upp sig på småsaker o tycka synd om sig själv!

Ja nog om de. Jag hoppas verkligen att jag kommer överleva dagen imorgon, för ja är osäker. Vi ska ha mattematik imorgonbitti istället för klassråd och blääää svenska/psykosocialt sussane är tillbaks...Ja är så skoltrtt så de går inte att beskriva därför bara måste ja ju få sitta här o tycka lite synd om mig själv./maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0