Partygäddan

Efter en jävla massa om och men hoppade jag tillslut på cykeln i riktning mot Gerd igår kväll! Där väntaedes en kväll med vattenpipa, sing star, onödiga prommenader och massa annat kul. Det blev en trevlig kväll :) Tycker himlarns synd om lilla gäddan bara som nu ännu en gång har lite skumma saker att förklara för sin pappa när han kommer hem.. Brännmärken på matbordet och massa feta repor i vardagsrumsbordet.
 
Men iallafall igår så var inte Hassan Mustaffan närvarande utan vi lånade hans kusin Sclobban eller va fan han hette, han var helt ok. Efter en tids softande skulle vi dra till biljarden, vilket egentligen var en rättså dålig idé med tanke på att bland annat jag inte kommer in.... suck.... Men de va ju värt ett försök o ja va jävligt nära på att snacka in oss, typ ;) Väl tillbaks hos Gerd igen fortsattes de vi tidigare avslutat fast med lite mindre folk denna gång. När alla stuckit började jag och Gerd att städa o de va verkligen snuskit, kol o skit överallt och den där jäääävla tobaken som stinker skit! Ush. Imorse blev det också en del städande och så samlade vi ihop ett helt gäng flaskor och burkar efter helgens bravader som vi pantade.

Men nu är helgen slut.. Hatar såna här söndagar, de regnar, ja är trött som fan, jag har megaont i halsen och imorgon ska man till skolan.... Bara att börja räkna ner tills nästa helg :D/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0