promenad

Efter allt käk o så idag tyckte både jag och Gerd att det känndes bra med en lång promenad. Så de blev de, och då snackar vi verkligen lååång promenad, men ack så litet Kristinehamn är.. :P Vi pratade om allt mellan himmel och jord och som vanligt när vi prommenerar så kändes de som om man kan bara gå och gå och gå utan att de någonsin blir tråkigt. Tänkte på de när vi hade skiljts åt förut, vad pratar vi egentligen om? För det blir i princip aldrig tyst eller långtråkigt när vi är ute o går.

Men idag då så pratade iallafall vi typ om
bilder vi sett på bdb haha,
om hur konstigt de kommer kännas när alla i vår ålder kommer ta körkort och om hur gärna vi vill ha bil,
om hur de kommer bli när en av oss skaffar pojkvän (hemska tanke!) :P,
om hur lite man vet om folk egentligen, fast man tror att man vet så mycket,
om att man firar nyår i vissa religioner idag,
om att man börjar glömma bort tiden på högstadiet,
asså fan va ja får tänka nu! Kommer inte ihåg :P
vi pratade lite guitar hero också, Emma hade spelat de idag,
om hur onödigt de är att supa upp alla pengar man får och att jag aldrig skulle kunna göra de :P,
om hur jobbigt de kan vara att möta folk ibland för man vet inte riktigt vart man ska kolla,
om att Emma ska till Göteborg i april,
om lite filmer och sånt jag sertt på senaste tiden,
om hur otydligt jag pratar ibland, fast Emma fattar vad jag säger iallafall,
om hur kul de vore om nån kul person hade nån kul fest nån gång
aaaa i stora drag en jävla massa skit bara
sen pratade vi om en massa andra privata saker o sånt också som ja givetvis inte tänker dela med mig av!

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0