regn

Nu har de andra lämmnat mig och jag sitter här själv i köket och kollar ut på de regninga skitvädret.. HAr då inget bättre för mig än att lägga in en sån här megarolig lista.

Vem:
vem är i rummet med dig: ingen..
vem fick du senast sms av: Maud
vem tänker du på nu: Ja vet inte :P
vem pratade du senast i telefon med: troligtvis mamma 
vems hus var du senast i: Annas
vem önskar du var med dig nu: ja vet inte riktigt, nån kul typ
vem är din favoritsläkting: gillar alla lika mycket :)
vem på din skola går dig mest på nerverna: Tänker ja inte skriva här

Var:
var går du i skolan: Brogårdsskolan
var är din mobiltelefon: till vänster om mig
var är din mamma: Troligtvis i en bil på väg hem
var sover du: i min säng?
var handlar du mest: Maxi
var fick du tag i tröjan du har på dej: På någon affär ja inte minns namnet på i Spaninen
vart åkte du senast bil: från Maxi 
var i din lägenhet är du: i köket 

Vad:
vad åt du senast: en apelsin
vad drack du senast: mjölk
vad är det för färg på dina byxor: svarta strumpbyxor
vad är den närmaste saken som är blå: reklambladet från Toysrus
vad gillar du mest med skolan: Polarna givetvis!
vad har du på fötterna: strumpbyxestrumpor :P 
vad är din favorit färg: har ingen favvodirekt, men lax går alltid hem
vilken film såg du senast: 27 dresses
vad hör du just nu: musik  

Har du någonsin:
sovit i en annan säng: ja
tyckt att din kusin är het: nej
sovit naken: nej
målat om ditt rum: nej
dansat framför en spegel: ja
fått hicka: ja
dumpat någon: nej
stulit pengar från en kompis: nej
hoppat in i en bil med folk du just träffat: nej
varit i slagsmål: nej
smugit ur ditt hus: nej
haft känslor för någon som inte känt detsamma: ja
hånglat med en främling: ja
saknar någon just nu: mjaa


image35
/MAGGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0