Statt

Ikväll vankas det 16plus (vart sjutton är plusknappen på en bärbar dator??) på statt i kristinehamn. Det är till för såna som jag egentligen, såna som är för unga för att komma in någonstans överhuvudtaget nån gång. Men jag anser mig faktiskt vara för bra för att vara där, eller bra var inte de rätta ordet men de känns helt enkelt förnedrande på nåt störande vis. Och jag åkte alldeles nyss över stan och när de brummar massa mopeder var man än kollar då känns det en aning off faktiskt.. Men jag hoppas trots detta att många hittar dit för de är ju kul när sånt ordnas :)

Om endast 9 ånader och några dagar fyller ju jag 18 iallafall o då jävlar!! :D/Maggan

Kommentarer
Postat av: hoho

jävligt nördigt, att anse sig vara för bra! haha

2008-03-15 @ 12:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0