tufft val

Kikade precis i tv-tidningen och upptäckte att filmen Tjenare kungen gick på kanal 5, minns att folk sagt att den ska vara rätt bra så jag kanske ska kolla på den ikväll. Men samtidigt så var det en av mina favvofilmer man on fire på 1an.. hmm får se hur ja gör.


tjenare kungen                             eller                                     man on fire?



Annars idag så har jag, Emma och Madde varit hemma hos Anna. Vi gjorde inte så mycket, men de är de vi är bäst på och som vi gillar. Fasst vi gjorde faktiskt eleganta smothies.

Sen har jag varit på Maxi med mamma och Linda. Och nu är jag här då, och bara tar det lugnt fast ja borde läsa i min engelskabok../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0