vad ska man blogga om??

Så var de snart kväll igen då och inget har man fått uträttat. Har idrottsprov imorn, jag har inte läst igenom allt ännu men ja har hört rykten om att de blir ett kryssprov så hur svårt kan de bli? Borde ju egentligen plugga för idrott är de enda ämne ja har en ynka chans att få mvg i men ja tror inte ja kommer få de iallafall och om de går dåligt kan hon ju inte sänka mig ända till g, eller? Aa hoppas inte de iallafall..

alltså ja funderar på vad jag ska blogga om egentligen, ja menar ja har inga superintressen i mitt liv direkt som ja kan skriva om och sånt ja funderar o tänker på är alldeles för personligt. Om de inte handlar om hur man skalar en apelsin o så då men ja tror ingen gillar att läsa om de heller så hmmm... Ja får ta tag i de någon dag, att skriva om lite roligare saker alltså men just nu är jag helt fantasilös./Maggan



Ja googlade på ordet paradis och tog första bilden, dit vill jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0