Vakna

Denna aftons inlägg kommer att handla om hur upprörd jag blir på morgonen när jag slår på kanal 5 och nån jävla fjomp som Anna Bok eller fråga Olle står där på vakna med the voice o flamsar runt! Denna lilla sak kan förstöra en hel förmiddag för mig med tanke på hur lättstött jag kan vara på morgonen. De ska vara Josefin, Paul och Jakob!! Man känner lixom hur dom inte passar in och hur osäkra dom blir hela tiden så dom bara måste dra nån "kul" komentar då och då. Aa livet kan vara hårt, bara hålla tummarna för att Jakob är tillbaks imorn!!/Maggan



Kommentarer
Postat av: Jeanette

vakna med the vocie e nice:D

2008-03-18 @ 23:21:23
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0