Vår.

Riktigt härligt väder ute idag! Dock trodde jag att det skulle vara kallare, så när jag gick ut för att gå förut tog jag på mig tjocka feta varma skidjackan vilket var ett stort misstag för jag höll på att svettas ihjäl!  MYSLÄGE Till helgen rasar vintern ut - på riktigt. Och i nästa vecka kan det bli temperaturer upp emot 14-15 grader i södra och västra Sverige. läste precis precis detta på Aftonbladet.se och fick med ett ett leende på läpparna, välkommen våren!

Iallafall då så var jag ute och promenerade och jag valde idag att inte gå i skogen utan ja gick runt uppe på Djurgården lite, man går ju så sällan där tänkte jag. Men jag vart helt lost haha hittade ingenstans, ren tur att jag hittade hem över huvud taget, nästan. 

Knytkalas!
Tiden för sjal är här

Innan vårsolen börjar värma gäller det att ta till trix som håller dig både varm och snygg. Bästa sättet är att vira en färgglad sjal runt halsen. Blommig, rutig eller enfärgad spelar mindre roll. Härlig nyhet för mig som älskar sjalar!





Zooma


/Maggan




Kommentarer
Postat av: Emma

Ge mig den längst till vänster!! Apsnygg ju! :D

2008-03-26 @ 23:00:54
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: erik

Läser du aftonbladet?:O ja trodde inte du gjorde de jag;)

2008-03-27 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0