vatten H2O water wasser agua aqua

Har nog aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv som jag har pluggat igår och idag!! Mattematik igår och Italienska idag. De ämnen jag är sämst i världen på, så trots allt pluggande kommer jag nog inte bli godkänd i någon av dem...

Sitter här med en vattenflaska vid min högra sida, det ser så gott ut, vatten är allt bra gott! De är nog verkligen den godaste drycken som finns ändå, iallafall i kallt. Längtar tills man kan bada ute, somliga tycker att de är för kallt att bada i svenska sjöar och hav men jag har alltid varit känd för att inte vara någon badkruka ja :D Dock sägs de att man blir fegare och fegare med åren men de ska inte ja bli.../ Maggan

image16
O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0