yogurth

Blev kortdag i skolan även idag, vilket egentligen betyder att man har ännu mera tid att plugga mattematik på egentligen.. Blev så lycklig när jag kom hem förut för mamma hade äntligen varit o handlat vilket innebar att vi hade ny god yogurth, plommon, persikor, musli och nytt gott bröd! Har varit tomt på sånt i kylskåpet i flera dagar nu, eller iallafall 2 kanske så nu satt de verkligen riktigt fint. Tänk att så små saker kan göra en så glad. :P Sockerkaka hade hon bakat också, men jag vet inte om jag är så sugen faktiskt.. Ja vet att de kommer sluta med att jag går o tar mig en bit men ja ska verkligen försöka att inte! Har under natten gått och blivit lite förkyld också så ingen springtur blire idag inte heller.. Vet inte rktigt hur ordföljden i tidigare mening blev nu men ja orkar inte redigera :P/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0