10 dagar kvar

Då var denna veckas skolgång gjord och jag är grymt trött som alltid när ja kommer hem på eftermiddagarna.. Jag är liksom inte morgontrött direkt och inte kvällstrött utan jag är eftermiddagstrött! Och de är jobbigt..

Dagen gick till som så här idag, vi hade italienska, ekonomi och geografi, sen gick ja, Emma, Johannes och Anna ner till stan. Där käkade vi på Johanssons (firade 10 dagar kvar dåra ;) och var inne i i princip alla affärer i stan dvs 4 affärer eller så.. Sedan gick vi tillbaks till skolan för jag och Johannes hade ju omprov i Naturkunskap. De gick verkligen såååå bra haha... not..



Ehm nu vet ja inte vad jag ska göra, ska väl sova en snabbis och så iallafall. Mor och far lämmnade mig förut för att bo i stugan tills på tisdag så ja fick en slant att leva på. Antingen lever ja snålt som fan och sparar pengarna tills ett annat tillfälle eller så äter ja skitgod mat varje dag. hmm... /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Lois

haha tack :)

2008-05-23 @ 16:02:47
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0