Äntligen!

Fick det trevliga beskedet förut om att Linda kommer hit med laptopen imorgon, så nu slipper jag äntligen sitta vid den här burken igen! Hennes har ju vart inne på lagning därför har hon lånat våran, och gissa vad som var fel på den? Haha den var så dammig så fläktarna knappt gick runt! Så tänk på de alla ni som har bärbar dator, de kan sluta rikitgt illa. ;)


Kom nu precis in från en skogspromenad med Anna och Emma. De var jättemysigt och trevligt tycker jag och borde göras oftare istället för att vi träffas och käkar :P Annars vet jag inte vad det blir av dagen , har ju ingen träning längre så jag kanske lägger mig i soffan o glor på en film eller nåt istället. De va inte igår!/Maggan


I love life 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0