Bär

Blåbär & HallonI det här huset verkar de inte vara någon mer än jag som märker när det är tomt i kylskåpet! Så jag tänkte ta saken i egna häder snart och kila iväg till Maxi och handla. På den gamla goda tiden, typ innan vi flyttade till Stenbacken så fanns det alltid mat hemma. Vet inte va de är som har hänt, men de är väl helt enkelt bara jag som är hungrig nu för tiden.. Den allra största anledningen till att jag vill till Maxi är för att jag då ska inhandla massor av frukt och bär, för de har jag varit sjukt sugen på enda sen igår när jag såg nån föreläsning på tvn..



Värst då vilket matinlägg de här blev. Men man måste ju äta, annars kan man ju inte leva... ;)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0