Dagen efter Valborg.

Känns som om att större delen av sveriges befolkning över 14 år är mer eller mindre bakis idag. Känns liksom helt dött. Men jag är mest bara trött som satan. Önskar ännu en gång att jag kunde sova längre på morgonarna, kunde bara sova till 9 idag trots att jag inte kom i säng förens runt halv 4 nån gång. Så idag blir en sån där äkta söndag, ja tänker inte ens lämmna huset idag, ja vill helst inte de i varje fall.

Angående gårdagen då så var det ganska så kul, helt ok liksom. Började hos Louise, jag, Anna, Steen, Madeleine och givetvis Louise då. Gjorde massa goda smoothisar och Milkshake och så. Sen vid 9 nångång plockade vi upp Gerdan och åkte till Johannes, och jag har nog aldrig sett ett 20tal personer lämmnat en byggnad så snabbt och samtidigt hunnit städa undan allt och få med sig allt. Gratis till oss. Efter detta började iallafall en lång färd upp till Durgården där det iallafall blev fest hos Gh som hade världens goaste hund. De blev en lång kväll med andra ord och de hann hända ganska så mycket på dessa ca 9 timmar som jag precis räknade ut att de blev.

Men jag tror iallafall att alla andra hade en toppenkväll, de är bara nåt med mig som gör att jag inte är alls lika lättroad längre eller så berodde allt bara på något helt annat, I don't know och ja tror inte ni heller vet./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0