Dojjor

Jag har haft den där riktiga fredagskänslan i kroppen hela dagen idag, känns verkligen som om de vore fredag! Vilket jag faktiskt tycker är rätt skönt att de inte är, för isåfall skulle jag upp o jobba imorn, men nu kan ja bara glida runt o göra mest ingenting imorn istället. Nice.

Sen imornkväll blir vi ett gäng som ska spela bränboll vid Odenplanen, de blir nog trevligt de med :) Måste ju öva inför nästnästa tisdag då vi ska ha brännbollsturnering i skolan, de är sommar de! Ska även ge mig ut på stan imorn och leta skor, trots att ja inte har råd så måste ja ha ett par och ett par flip flops med! Sjukt mycket jag behöver egentligen men pengarna räcker inte till allt tyvär...

Zooma        Zooma
Zooma
Önska mig lycka till o hitta ett par bra skor i min prisklass i Kristinehamn!/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0