duktiga lilla jag... not...

Trots att det finns 1 miljon saker som jag borde göra så sitter jag här. Jag skäms. Men gör ändå inget åt de... Plockade iallafall iordning lite på rummet precis, bäddade och skakade mattan (som man måste göra varje dag för den drar åt sig så mycket skit).

Man får verkligen leva på att det bara, för min del iallafall, är 8 dagar kvar i skolan. Brukar annars säga att jag är glad över att de inte är 3an man går ur i år för de skulle jag inte vara redo för, men just nu känns de som om att ja inte kommer orka med nästa år för fem öre. Vill bara gå o gömma mig och slippa skolan för alltid!

Denna sjukdom som har drabbat mig kallas EXTREM skoltrötthet och kommer förhoppningsvis gå över så de är väl bara att hålla ut och kämpa den här sista veckan.

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Jossan

Okej, då är vi två! :P

2008-05-22 @ 17:49:16
URL: http://joceelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0