Fiskarmaggan?

Idag hade det fastnat 2 fina fiskar i fars nät. höhö.. 

image70De här fick iallafall mig att verkligen längta till sommaren och att åka ut med båten och bara megachilla och fiska. Vem vet, tänk om de en vacker dag blir en gammal fiskare av mig med? En som käkar Fisherman istället för Wiks då.

image71








Men jag tror inte de faktiskt...Inte fullt ut min grej.






Har för övrigt precis skrivit hela 6 sidor i min riktiga dagbok! Vilket sker typ en gång varannan månad högst, men de va roligt faktiskt, skönt att skriva av sig.. Och nu sitter jag och kollar ut i spöregnet, fortsätter de såhär får man ju nästan ta båten till jobbet imorn.


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0