Fortfarande the happiest girl in the world

Kom precis in från en minst sagt regning cykeltur! Den gick från Annas pappas jobb, där vi betalade resan :D och sedan hem till mig. Det är nu alltså bestämt Ayia napa - Pavlinia. Ska inte tjata mer om det för jag tor ingen läsare av denna blogg har missat de, men jag är ju så glad!


mm här kanske vi ligger om 16 dagar !


Annars idag ska jag nog bara sitta här vid datorn o mysa eller kanske kolla på Tv eller film eller så. Lär få sitta inne ända tills vi ska åka så jag inte gör av med massa pengar. Ska försöka tjata till mig Kinamat tills ikväll också tror ja, är verkligen helsugen på de!



Att göra innan resan:
Naturkunskapsprov
Ekonomiprov
Ekonomirapport
Global hälsarapport
Svenskaprov
Italienskaprov
Engelska muntligt prov

Grattis till mig!


/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0