fotbolls EM

Struntade i skolan idag, känndes bäst så och jag tror bestämt jag har åstakommit bra mycket mer här hemma än vad jag skulle gjort i skolan :) Har nästan fått svar på alla mina frågor om rent vatten som jag, Emma och Linnea jobbar med på 2 av dom 4 lektioer vi har idag. Tänkte ge mig ut och springa sen och resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vila upp mig tills  imorn iallfall för då ska jag ut till Cafe Pärlan där jag ska troligtvis ska jobba i sommar och bli lite guidad eller nåt.

Hörde igår att det kunde bli snö runt vänern i helgen :S Tror inte att det kommer bli de, men ändå, förra helgen var det typ 25 grader och i helgen ska de bli typ 5.. Vädret är allt bra skumt nu för tiden.

Igår kom jag även på att jag verkligen ska hänga med i fotbollsEM i år, ska bli ett riktigt fotbollsfreak, de blir så mycket roligare om man har kollen liksom. Så nu är jag lite påläst och längtar som en dåre tills första matchen Sverige spelar, vilket är den 10 juni vet jag nu mera, mot Grekland närmare bestämt. Kan bli spännande eftersom jag även fick reda på igår att Grekland vann fotbollsVM (?) i Portugal 2004 (?) Mm så 10 juni iallafall blir de fram med Zlatantröjan, chipsen och ölen!/Maggan



I love life

Kommentarer
Postat av: Anaa

haha. vi kommer bli riktiga fotbollsnördar till sommarn! ;)

2008-05-16 @ 13:39:30
URL: http://mufflann.blogg.se
Postat av: Johannes

Grekland vann fotbolls EM 2004 Malin, inte VM

2008-05-16 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0