freitag

Sitter just nu och avnjuter lite fryst banan som jag samtidigt måste tacka min vän Emma för tippset om! Skitgott verkligen.

Har under dagen hunnit med att köpa mig ett par flip flops(På Maxi!!), inga 10poängare men helt okej. Har även solat lite med Gerd på hennes studsmatta och så har jag varit hos farmor och ätit och sist men inte minst så hittade jag en gammal väska i garderoben som jag ska börja använda :D Tyvär inte tillräckligt liten för en sån jag vill ha med till Cypern, men de va en väska iallfall!

image109image110

Nu har även mamma, pappa, Valter och Zlatan lämmnat mig här hemma igen.. Känns lite tomt.. Och jobbit att ja måste diska o ha mig..Men sånt är livet :P /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

ooh, snygg väska :D

2008-05-30 @ 17:04:39
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0