Fuck fuck fuck

Okej nu är jag upprörd! Jävligt upprörd.

Jag bestämde mig glatt för att baka bröd till kvällsmat förut, ett jättegott bröd som finns i min hemkunskapsbok. Oså tänkte jag att då slipper jag ju att åka till Maxi o handla för jag orkade verkligen inte de idag. Men då visar de ju sig att det ska vara jäst i brödet så jag måste åka ändå.. De gjorde jag iallafall och så köpte jag 2 paket jäst plus 3 äpplen och en yogurth, de går verkligen inte att åka o handla bara de man ska ha. Men de hör inte till historien, när jag kom hem skulle ja dra igång, jag gör dubbel sats tänkte ja men då fanns de ju såklart inte nog mkt olja så ja tänkte att de nog inte behövs så mkt så skit samma. Men sen när jag skulle hälla i mjölet så tänkte jag att jag tar hälften vanligt mjöl och hälften "nyttigt" mjöl. Till min stora fasa får jag syn på STORA SVARTA ÄCKLIGA KRYP i det nyttiga mjölet!! Självklart sker detta efter att jag har blandat de två mjölsorterna och nästan allt mjöl har tagit slut! Det blev med andra ord inget bröd för min del denna kväll.... Och varmt är det också.../Maggan

image98


I love life

Kommentarer
Postat av: Anna

GAH! nu kommer ja aldrig mer kunna käka mjöl! :O fyfan!

2008-05-26 @ 20:19:23
Postat av: maud

Fy fan vad äckligt!! :O stackars maggie! ;(

2008-05-27 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0