GG hos Gäddan

Raceade precis hem från Gerd där vi var en liten snabbis nu denna afton och kollade in senaste avsnittet av Gossip girl. De va bra och spännande, men lite väl förutsägbart.. Men de va trevligt ändå, tränade magmusklerna lite genom en del skratt om man säger så. Och när jag skulle åka hem vare sådär att ja inte kunde lägga av o le, så jag fick åka o hålla mig för de skulle se urfånigt ut om någon hade sett mig o ja åkte där o aslog. höhh...

Nu ska jag strax gå o lägga mig, ligger ioförsig redan i sängen nu men ja somnar ju knappast om ja sitter här o skriver. Dagen imorn är dock himla soft så ja behöver inte va så pigg.. Skulle vart kul med en bild här också men ja har ingen som direkt passar till inlägget så de får bli ännu ett bildlöst inlägg, hoppas ni överlever./Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0