Glass igen

Snacka om att mitt liv går upp och ner! Ena dagen är jag lyckligare än aldrig förr och andra dagen är allt bara åt helvete, och jag kan själv inte ens begripa vad de beror på. Började därför från och med igår med att skirva ner en :D megaglad gubbe, :) en ganska neutral gubbe och :( en arg/ledsen/nedstämd/irriterad gubbe i min mobilalmenacka beroende på hur dagen har sett ut. Så varje dag jag har känt mig glad så gör jag en :D osv, ska se om jag ser nåt mönster i de hela haha ja är allt bra knäpp ibland...



Men idag har iallafall varit en bra dag :) Trots det 4 timmars långa matteprovet på morgonen. Gick visserligen efter 2 och jag kaaaaaaanske kan få godkänt, kanske. Sen iallafall så gick jag, Emma,Madde,Johannes och Anna och åt och sedan köpte vi glass och käkade i vår vackra hamn. Som inte är så särskillt vacker ioför sig eftersom dom
håller på o bygga o ha sig, men de är mysigt där iallafall.

image79

Nu ska jag snart ge mig iväg på träning, sista träningen för iår tror jag. Kommer antagligen sakna det om några veckor men just känns de bara jävligt skönt. De tråkiga är bara att man då måste ta initiativ att träna själv hela tiden då istället och de blir så tröttsamt efter ett tag. Men jag överlever nog/Maggan

I live life

Kommentarer
Postat av: Emma

Men uuusch! Så tar du den där bilden när jag ser så jävla blek ut! :O

2008-05-08 @ 20:07:18
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0