GLASSSSSSSSSS



Okej nu har jag blivit veck min hunger, lagade köttfärssås och spagetthi nyss en riktig specialare blev de, supersmaskigt. Men nu är jag så gryymt, mega, ruskigt, äckligt, enormt sugen på något gott!!! Jag vill verkligen ha glass! Massa glass i massa olika smaker, är en sån där dag då jag allvarligt talat skulle kunna käka 2 liter glass. Syndade ju igår och åt glass så ja kan väl lika gärna göra de idag med... Har dock ingen glass hemma men de är nästan så jag skulle kunna åka o köpa. Men bara nästan tror ja..

Vad jag borde göra är att plugga naturkunskap, för andra gången, trodde ja skulle bli av med den skiten men nu måste man tydligen göra omprov om man inte får godkänt.../Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0