Gokväll

Sköljde precis ur en hårinpackning ur håret så nu sitter jag här och luktar på mitt godluktande hår. Fast nu ljög jag lite, för jag sitter inte direkt o luktar på de ja bara känner doften. Har iallafall tagit mig en riktig långdusch idag och rakat benen och allt där jag sparat hår i en vecka bara för att få den där alldeles extra lena känslan ni vet ;) Nu förstår jag att alla tar upp sina anteckningsböcker och antecknar men ja vill ju såklart att ni ska ha koll.

Nu ska jag bara be mamma göra en inbakad fläta på mig så ska jag gå och lägga mig sedan. En sådan fläta är nämligen vad som ligger bakom mitt lockiga hår som jag har ibland. Så imorn blire krull. /Maggan

I love life


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0