Ja hinner inte med!

Så har ännu en dag susat förbi, himla tjat på mig men satan va tiden går snabbt! Om sommarlovet kommer gå såhär fort så kommer jag inte hinna med ett skit av de man vill hinna med.

Idag skulle mamma och pappa ha kommit hem egentligen, men de gjorde dom inte så jag är själv idag med. De är både jätteskönt och jättejobbigt att vara helt ensam tycker jag. Men jag har ju iallafall Zlatan, och han har faktiskt varit riktigt gosig idag :) ja nu tappade nog alla som känner honom hakan, men de är faktiskt sant.

 
image104
Zlatan ligger i soffan o chillar, kollar på djursjukhuset tror ja de va...


Nån mer än ja föresten som stör sig som satan på när de på kanal 5 tror ja de är har nån reklam där nån får sms med den där standardtonen på ericsson? För man tror hela tiden att de är en själv som får sms! Aa de är allvarliga problem jag lider av i min vardag.. / Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0