Jobbbbbaaaa

God morgon god morgon! Ska strax kila iväg till Ejes o jobba nu, känndes riktigt bra att jag kunde byta till mig den här  lördagen så jag får lite extra pengar tills Cypern! Dessutom slipper jag då jobba dagen efter skolavslutningen vilket känns riktigt bra. Typiskt bara att det verkar bli jättefint väder idag... Men men jorden går inte under för det.

Igår då så spenderade jag kvällen med Amanda. Vi var först ute och gick en rättså lång prommenix runt staden, sen gick vi upp hit och försökte stämma min extremt ostämda gitarr som står på mitt rum o bara samlar damm. Det gick.. sådär haha. Nån som kan stämma en gitarr? Hjälp isåfall! 





/maggan


I love life






Kommentarer
Postat av: cecilia

cypern? fett najs, när åker d :)

2008-05-24 @ 07:24:06
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Nej vi kanske inte var så jättebra på det haha

2008-05-24 @ 09:57:13
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0