Jobbigt att jobba.

Idag var det en aning kämpigt att stå emot allt fikabröd på jobbet faktiskt. Brukar inte bli alls sugen annars men som sagt idag var de hårt. Tiden gick jävligt segt och jag råkade spilla ut ett glas vatten.. Annars var väl allt helt okej antar ja. Nu är jag dock trött som satan, men jag får inte sova middag för då kommer ja inte somna ikväll... Ja ställer alldeles för lätt om dygnet.

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad de blir av. Är rätt sugen på att göra i princip samma saker som igår, med andra ord bara dega runt men ja vet inte. Borde ut o röra lite på fläsket men ja orkar ärligt talat inte med de idag, och jag går säkert flera mil en dag på jobbet så.. Borde även plugga men de kan ju bara glömmas lika snabbt som ja kom på de. Ne men allvarligt lite mattematik ska jag faktiskt försöka mig på. Kanske. Fasst nee de är ju trots allt lördag, de får vänta tills på söndag./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0