johopp

Då var det bara några timmar kvar på helgen och det har gått på tok för snabbt som vanligt.. Men det har varit en bra helg och det är ju snart helg igen :)

Nu sitter jag bara här och längtar som en dåre efter en utlandsresa!! Börjar bli nervös men hoppas mer än allt annat att allt kommer bli som vi vill. Det vi vill är att ta en sista minuten till Ayia napa typ den 2 juni eller så och de skulle verkligen vara det roligaste någonsin! Men om det inte blir av så får vi väl gå på plan B och shoppa upp alla sparade pengar på glass och sånt, leva livet den här sommaren liksom./Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

1) Jag tänkte skriva mia madre först, men jag var inte säker så jag tog la mia madre istället ;D 2)Japp, jag såg henne också inne på Stadium :) 3)Jag har inte råd att shoppa kläder, jag har en mamma som precis sålt huset.. :P 4)Fan vad duktig du är! Du ska bara veta vad dammfritt det är på mitt rum nu! 5) Jajamensan, det gör vi!

2008-05-11 @ 19:37:42
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0